lørdag den 13. april 2013

En smuttur i Bilka

Det er nu nogle dejlige krukker.

Jeg ved godt at begge parter har glæde af dette kommercielle samarbejde, men jeg vil nu rose CD for et rigtig godt initiativ ved at få Bilka til at hjemtage disse enormt dejlige krukker. Prisen er helt i orden, ja de koster penge, men kvaliteten er rigtig flot og egentligt lidt et fund trods alt.


Ingen tvivl, vi kunne nemt havet brugt flere, men der er jo trods alt nogle verdslige begrænsninger.
Farven står helt rigtigt til vores franske Anduze vaser. Fremadrettet prøver vi at begrænse os til terracotta og de sydfranske potter, for at fastholde og forstærke det mediterrane islæt i haven.
Palmen er hjemtaget fra påsken i Frankrig, 5 euro så jeg nappede 2 stk.

God forårsweekend til jer alle derude i haverne, og bag tasterne, når mørket har sænket sig.


10 kommentarer:

Vivi sagde ...

Sikke nogle skønne krukker :-)

Susan Durup sagde ...

Helt enig... det er nogle SKØNNE krukker - og til en god pris.
Fortsat god weekend.
Hilsen Susan

Fru Friis sagde ...

Dejligt krukkevalg, og jeg ser tydeligt for mig hjemturen fra Frankrig, hvor chaufføren kigger ud igennnem palmerne... ;)

Frk. Anemone sagde ...

Det bliver sjovt at komme til at plante så mange dejlige krukker til. Smukke er de i hvert fald.

Jette sagde ...

Hej Henrik.Har også selv købt nogle stykker af de dejlige krukker.Elsker terracotta krukker.Nu skal vi bare have lidt varme så vi kan plante dem til.
God aften Jette

HAVELIV sagde ...

Henrik, det er bare stilen når det skal være fransk...nu mangler bare det gode vejr..pøjpøj med beplantningen.

Nette sagde ...

Wow Henrik! Du må have jydekrog ;-) Ja, det er dejlige krukker. Du har sørme fået revet godt ned fra hylderne. Jeg får helt ondt i ryggen af blot at kigge på dem.

bloggernefa sagde ...

Der er vist til et par køreture frem og tilbage. De er flotte. Men Anduze vasen er nu min favorit. Elsker alt med krummelurer og ornamenter.
Kom til at tænke på dig da jeg så denne

Tryk på kortet for at se alle hans fine havebesøg... :)
http://www.jardin-jardinier.com/la-route-des-jardins

Unknown sagde ...

Ja, det er nogle rigtig flotte krukker. - Jeg er også frankofil og skal til Sydfrankrig i juni måned. Det glæder jeg mig meget til :-) Tak for kigget!
http://benteholst.blogspot.dk/

Elin sagde ...

Ja, skønne er de, men har du nu også prøvet Family Garden i Odder og Ørting Handelsplads? De har også fine krukker til ligeså fine priser :-)

Glæder mig til up-dates om drivhus situationen!