mandag den 5. februar 2018

Åben have 2018

Vi holder åben have ifbm. Haveselskabets havefestival, den 9 - 10 juni begge dage fra 11.00-17.00


Her lidt billeder fra maj/juni 2017





Det er hårdt arbejde at holde åben have, især hvis man har mange store projekter igang. Her er vi jo hverken færdige, eller supermennesker. Men haven er i sin fortsatte anlæggelse, dog begynder flere haverum at vokse bedre til.


Der er kommet mere skelet i haven, og vi har fået ryddet op de fleste steder. Som altid tilbydes gæstfrihed, et glas vin og en stund i den franske have.

Som det ser ud lige nu, planlægger vi ikke at holde åbent mere end denne ene weekend desværre.






Hvis jeg skal gøre lidt reklame, så har vi jo vores lille B&B. Måske en mulighed for havemennesker fra Sjælland med lyst til at besøge os, samt flere andre skønne haver i Jylland, denne weekend eller en anden.









Bienvenue au jardin.

16 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Ja, så er der jo kun et at gøre! At komme op og besøge jeres B&B, hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at se haven. Jeg har nemlig også tilmeldt mig Havefestival, for første gang, så der bliver nok ikke tid til en Århustur. Har du forøvrigt set den liste som "Havefolket" har over B&B for haveelskere? Jeg ved godt nok ikke,om den holdes i live, men det kunne da være en mulighed for lidt reklame. Dine gæster får i hvert tilfælde en dejlig oplevelse, er jeg sikker på. Det er skønne billeder du viser fra haven, og hvor er der sket meget i de få år, I har boet der.

Høneballehaven sagde ...

Hej Henrik
Det ser godt ud, jeg tænker, du får mange besøgende.
Jeg er ikke med i Haveselskabet mere, men jeg har altid åben have iflg. aftale.
Hilsen
Lisbeth

Henrik sagde ...

Kære Lisbeth. Bare så der ikke hersker tvivl, du er altid velkommen. Medlemskab eller ej. Vi skal besøge Samsø en dag, og så kommer vi selvfølgelig forbi. Venligst Henrik

Casa Rosen- en Kolonihaveblog sagde ...

Hej Henrik

Det vil være en kæmpe fornøjelse en dag og se jeres have, den er så fantastisk.
Nu er det bare sådan at jeg altid når jeg er i det jyske rejser sammen med min lille hund og jeg mener at have læst at man ikke må have hund med hos jer er det korrekt ?

Masser af havehilsner fra Linda

Sanne-Pande-Kaffekande sagde ...

Hvor ER det bare flotte billeder, du viser! Der er sket meget siden jeg så haven i 2016. Jeg håber meget at kalenderen tillader at jeg kan komme og gense den i år.

Frk. Anemone sagde ...

Det lyder spændende, jeg har noteret mig datoen.
Ud fra dine billeder her så er I jo kommet rigtigt langt allerede, men planer og drømme holder jo ikke sådan op.
Ulla

Henrik sagde ...

Kære Linda. Det er mere fordi vi selv har en stor og energisk unghund. Så hvis vi fik mange havegæster med hunde (store ), ville han blive helt kulret.
Jeg tror godt vi ville kunne se igennem fingre med din lille rejsehund. Vi kender jo også hinanden igennem vores blogs.
Venligst Henrik

Lene sagde ...

Det ser godt nok spændende ud, jeg har noteret mig datoen og håber, at det kan lade sig gøre at komme til åben have hos jer.
mvh
Lene Bedstemorshave

havenmedhunden sagde ...

Kære Henrik.
Du er allerede i kalenderen, for vi vil ikke springe endnu et år over uden et besøg i jeres smukke have.
Knus Heike

Henrik sagde ...

Kære Lene.
Du skal være så velkommen i vores have til juni.

Kære Heike.
Det skal blive interessant og glædeligt at se jer igen, vi har jo et have projekt at tale om.

Venligst
Henrik

Casa Rosen- en Kolonihaveblog sagde ...

Hej Henrik
1000 tak, du kan tro at Alma og jeg vi vil nyde og besøge jeres smukke have.
Vi ses helt sikkert til sommer.
Hilsner fra mig

Hos Villa Fryd/ Charlotte Neve Grün sagde ...

Så mange flotte billeder Henrik.
Man skulle være et skarn hvis man ikke kunne finde tiden til at besøge haven.

Smuk søndag
Charlotte

Tina - Haven i Velkær sagde ...

Det ser spændende ud, jeg må have planlagt mine havefestivalsdage, så jeg kommer forbi :-)

Henrik sagde ...

Kære Tina. Det skal blive hyggeligt om kabalen går op. Du har jo selv en dejlig have, så at finde tid, og tage dage ud til besøge andre haver er som at komme på studietur.
Henrik

A Casa Madeira sagde ...

Maravilhosas imagens!
janicce.

Henrik sagde ...

Dear Janicce, thank you very much, you have ideal growing conditions in Madeira
Cheers HEnrik